#36 SVERIGE IMORGON

Hej. Har inte bloggat så mycket för det har liksom inte funnits tid till det. Schemat har alltid varit fullt och jag har typ inte orkat. Men ska fixa allt antingen idag eller när jag kommer hem, hehe. För vi åker nämnligen hem imorgon, känns helt sjukt. Fyra veckor har passerat så fort. Är kluven i frågan om jag vill hem eller ej, på ett sätt så vill jag hem så fort som möjligt, men ändå inte. Vissa av alla underbara person man lärt känna kommer man kanske aldrig mer få se. 

Men, igår var vi på SeaWorld, en av mina nya favoritparken. Gick på späckhuggarshowen, delfinshowen, åkte manta, kraken samt åt helt okej överprisad mat, dock så tog jag och Fanny en väldigt god efterrätt på ett cafe. Mums. Men mer bilder kommer sen, tog de flesta bilder med min kamera och försöker få in bilderna i mobilen, som inte har något minne kvar. Trist. Men bjuder på några som jag lyckades få in iaf.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: